آنقدر زیبا باشید تا عیب ها را نبینید.
آنقدر مهربان باشید تا نامهربانی ها را احساس نکنید.
آنقدر دریا دل باشید که نگران آینده نباشید!
آنقدر بزرگوار باشید تا خشمگین نشوید.
آنقدر نیرومند باشید تا از چیزی نهراسید.
آنقدر راضی باشید تا به هیچ مشکلی اجازه خودنمایی ندهید.
آنقدر در فکر اصلاح خود باشید تا فرصتی برای انتقاد از دیگران نداشته باشید.
مارک تواین

نظرات 6 + ارسال نظر
ساقی جمعه 27 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:20 ق.ظ http://maikhaneh.persianblog.com

سلام . مطلب زیبایی است یاد یک آهنگ افتادم : خداوندا اگر داشتن ذلیل داشتنم میکند ، ندارم کن ... خداوندا اگر اندیشه خیانت به یاران بر سرم افتاد بر سر دارم کن ... .

راحله شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:24 ق.ظ

گر دوستان به علم و هنر تکیه کرده اند
ما را خدا نداده هنر جز توکلی

ع.دوستی شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:26 ب.ظ http://ندارم

از اینکه سرتون را درد آوردم ببخشید ، به هر حال این تحفه برادرانه را از من بپذیرید و من را مثل برادر کوچک خود بدانید ...
روی حرفی از" تنهایی" که بیشتر ان را دوست داری " مد " بگذار ... { تنهائی : به معنی یک انسان تنها --- تنهایی : به معنای حسی آن }
.... در پناه او که همواره تنها بوده و هست ....

ع.دوستی شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:32 ب.ظ http://ندارم

خیال کردم اینجا هم مثل پرشین بلاگ ، آخرین پیغام ، اول نوشته میشه ... تا اومدم درستش کنم password ام تموم شد ... از اینکه وقفه افتاد ببخشید...

ع.دوستی شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:57 ب.ظ http://ندارم

سلام ، تکرار نوای بی صدای آدمیست ******** سلام ، امید سبز ، ناامید خستگیست ........
سلام ،کلام با صفای ، ماندنیست ******* سلام ، نهایت جواب یک خداحافظیست ........
از اینکه سرزده و بدون هیچ مقدمه ای ، به وبلاگ شما آمدم شرمنده ام . آمدنم به وبلاگ شما بطور کاملا اتفاقی و از طریق وبلاگ دوستم ، مهدی بود ...
از مطلبی که نوشته بودید خیلی خوشم آمد . راستش از خواندن اینگونه مطالب که در خود ، صنعت زیبای " کلمه آرائی " را دارند لذت می برم ...
من چون به تنهائی خیلی علاقه دارم یک مطلب مثل مطلب شما گفتم ، شاید خواندنش خالی از لطف نباشه :


" تنها ، تنهایی است که میتواند تنهائی را ، تنها ببیند ... به تنهایی ، میتوانی تنهائی را ، تنها بگذاری ، مگر و تنها مگر ، تنهائی را ، به تنهایی به منتهای تنهایی خود واگذاری ... تنها چشمان تنهایی که ، به تنهایی ، تنها ترین تنها را یافت ، تنهایی چشمان تنهایی بود که ، تنها تنها ، تنهایی میخرید ... "
خوشحالم از اینکه به اندازه زیبائی من تنهائید ، زیرا که من در خود زیبائی ای نمی یابم ... " ای کاش می توانستیم مانند آدمهای کور ببننیم .... "


از اینکه سرتون را درد آوردم ببخشید ، به هر حال این تحفه برادرانه را از من بپذیرید و من را مثل برادر کوچک خود بدانید ...
روی حرفی از" تنهایی" که بیشتر ان را دوست داری " مد " بگذار ... { تنهائی : به معنی یک انسان تنها --- تنهایی : به معنای حسی آن }
.... در پناه او که همواره تنها بوده و هست ....



کتکله یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:23 ق.ظ http://katakalle.persianblog.com

آنقدر احمق باشید تا کسی را احمق نبینید!(مثل خودم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد